Pytania i odpowiedzi

Rejestracja

Zapomniałem/-am hasła, co zrobić?

Czy po założeniu konta/zarejestrowaniu się w sklepie można dokonać zmian danych podanych w procesie rejestracji?

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Czy muszę dokonać rejestracji w sklepie internetowym, aby przeprowadzić transakcję?

O zakupach

Wsparcie

Informacje o interesującym mnie produkcie są niewystarczające, czy i jak mogę uzyskać więcej szczegółów?

Czy mogę liczyć na wsparcie na każdym etapie składania zamówienia?

Reklamacje

Jak postępować, gdy zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony lub niekompletny?

Jak postępować jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?

Ile mam czasu na złożenie reklamacji?

Dlaczego warto założyć konto?

Czy zarejestrowanie się w systemie ma znaczenie dla mnie jako klienta?

Czy po zarejestrowaniu w sklepie internetowym będę miał/-a dostęp do historii swoich zamówień?

Zamówienia

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Czy mogę anulować zamówienie?

Czy mogę nanieść zmiany w swoim zamówieniu?

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Wysyłka i dostawa

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Jakie są koszty dostawy zamówionych produktów?

Płatności

Czy mam możliwość wyboru formy płatności za zakupiony towar?

Jak jest procedura postępowania w sytuacji gdy wybrałem/-am płatność on-line, a nie dokonałem/-am wpłaty?

Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

W jakiej walucie można dokonać zakupów?

Produkty

Czy wszystkie proponowane przez sklep/wyświetlane na stronie produkty są dostępne?

Czy mogę zapytać o dostępność towaru?

Dlaczego przy niektórych produktach nie mogę znaleźć ceny?